Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości zobowiązuje się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Poniższe oświadczenie ma zastosowanie do serwisu elearningowego elearning.przemyslprzyszlosci.gov.pl.
- Data publikacji serwisu: 2021-03-01
- Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-12-30
- Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych:
- większość filmów opublikowane w ramach strony posiada dostępną transkrypcję tekstową, jest to sukcesywnie uzupełniane,
- teksty zastępcze obrazów i innych mediów nie są jeszcze uporządkowane,
- niektóre kolory nie spełniają wymagań odnośnie kontrastu.
Oświadczenie sporządzono dnia 2022-03-09. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Dane teleadresowe:
Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości
ul. Malczewskiego 24, 26-609 Radom
W przypadku problemów z dostępnością cyfrową prosimy o kontakt na adres poczty elektronicznej elearning@fppp.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 48 333 43 43. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.