Wróć do listy Transformacja w obszarze cyfrowego obiegu danych: Cyfryzacja procesów administracyjnych i biznesowych 0% ukończone 0/0 Steps Etap: uświadamianie 6 Tematy Czym jest etap uświadamiania? Wprowadzenie Wpływ transformacji Charakterystyka lidera i zespołu transformacji Przykłady transformacji w tej kategorii Co należy wykonać, aby ukończyć etap uświadamiania? Etap: ukierunkowanie 6 Tematy Czym jest etap ukierunkowania? Obiekty i rodzaje działań transformacyjnych Kryteria przystąpienia do transformacji Rekomendowane treści i usługi pomocne w ukierunkowaniu transformacji Jak korzystać z ekspertyz Co należy wykonać, aby ukończyć etap ukierunkowania? Etap: planowanie 6 Tematy Czym jest etap planowania? Poszukiwanie kamieni milowych Pomoc w przystąpieniu do planowania Opracowanie mapy drogowej Poszukiwanie finansowania Co należy wykonać, aby ukończyć etap planowania? Etap: testowanie 5 Tematy Czym jest etap testowania? Proces testowania Formy prowadzenia testów Podmioty prowadzące lub wspierające testy Co należy wykonać, aby ukończyć etap testowania? Etap: wdrożenie 4 Tematy Czym jest etap wdrożenia? Proces wdrożenia Podmioty prowadzące lub wspierające wdrożenie Potencjalne problemy związane z wdrożeniem Transformacja w obszarze cyfrowego obiegu danych: Cyfryzacja procesów administracyjnych i biznesowych Etap: ukierunkowanie Lekcja 2 z 5 W trakcie ← Poprzednie Następne→ Etap: ukierunkowanie Treści: Ukończone 0% 0/6 Etapów Czym jest etap ukierunkowania? Obiekty i rodzaje działań transformacyjnych Kryteria przystąpienia do transformacji Rekomendowane treści i usługi pomocne w ukierunkowaniu transformacji Jak korzystać z ekspertyz Co należy wykonać, aby ukończyć etap ukierunkowania?