Postępy
0% ukończone

Transformacja cyfrowa w zakresie procesów administracyjnych i biznesowych to znacznie więcej niż integracja technik cyfrowych z istniejącą infrastrukturą IT w celu wyeliminowania na przykład obiegu dokumentów papierowych. Integracja technik cyfrowych we wszystkich obszarach działalności biznesowej pozwala często na fundamentalne zmiany w sposobie działania i dostarczania wartości klientom.

Oczywiście w podniesieniu zdolności organizacji w zakresie produktywności i konkurencyjności pomaga na poziomie procesów administracyjnych i biznesowych wiele systemów. Niezależnie od celu w grę wchodzą zarządzanie procesami biznesowymi, optymalizacja procesów biznesowych i automatyzacja procesów biznesowych. Transformacja cyfrowa w zakresie procesów administracyjnych i biznesowych obejmuje wiele innowacji, poczynając od dobrze już znanych już systemów klasy EZD (elektroniczne zarządzanie dokumentacją), przez systemy zarzadzania relacjami z klientami (ang. CRM – Customer Relationship Management), kończąc na bardziej zaawansowanych rozwiązaniach, takich jak na przykład robotyzacja procesów (ang. RPARobotic Process Automation), automatyzacja procesów cyfrowych (ang. DPA – Digital Process Automation) czy automatyzacja procesów biznesowych (ang. BPA – Business Process Automation).

Skip to content