Wróć do listy
Transformacja w obszarze rozwoju kadr: Kompetencje poznawcze i społeczne
0% ukończone
0/0 Steps
Lekcja 2,
Temat 2
W trakcie
Obiekty i rodzaje działań transformacyjnych
Postępy
0% ukończone
Głównym zadaniem na etapie ukierunkowania w obszarze transformacji kompetencji jest analiza informacji uzyskanych podczas badania potrzeb.
Liczne dane i informacje uzyskane w trakcie badania potrzeb szkoleniowych zazwyczaj stanowią dość chaotyczny zbiór, który należy uporządkować i usystematyzować tak, aby stał on się przejrzysty i użyteczny z perspektywy przedsiębiorstwa. Proces ten obrazuje poniższy rysunek.
W celu zminimalizowania ryzyka błędnej i subiektywnej interpretacji, analiza potrzeb szkoleniowych powinna być przeprowadzona przez zespół trenerski. W omawianym ujęciu obiektami transformacji są kompetencje poznawcze i społeczne kadr włączanych w transformację cyfrową, a działaniem podejmowanym w celu ich zmian jest szkolenie.