Postępy
0% ukończone

To ostatni etap procesu transformacji. Za nami długa droga, którą rozpoczęliśmy od uświadomienia i zdefiniowania Twoich potrzeb, a także określenia realiów rozpoczętej przez Ciebie transformacji. Wdrożenie to zwieńczenie tego procesu. To etap realizacji założeń i zadań transformacyjnych sformułowanych podczas poprzednich kroków. Można też ująć to inaczej: wdrożenie to osiąganie kolejnych kamieni milowych zdefiniowanych wcześniej w planie transformacji. Pamiętaj, że udane wdrożenie wymaga odpowiedniego przygotowania. W końcu wdrażanie może wiązać się ze współpracą z zewnętrznym podmiotem, który będzie implementował wybrane przez Ciebie rozwiązania. Współpracę z takim wykonawcą trzeba odpowiednio monitorować i nadzorować.

Pamiętaj, że ten etap nie obejmuje już prac planistycznych czy analitycznych. Będziemy się w nim koncentrować na praktycznym wdrożeniu rozwiązań w poszczególnych kategoriach transformacyjnych.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że podczas etapu wdrożenia często mamy do czynienia z różnymi przeszkodami i wyzwaniami. Nauka na błędach jest skuteczna, ale też bardzo kosztowna – dlatego radzimy, byś uczył się na błędach innych. Na zakończenie tego etapu wskażemy Ci więc typowe i najczęstsze problemy wdrożeniowe, jakie mogą się pojawić w tej kategorii transformacji.

Celem głównym etapu WDRAŻANIA w transformacji w zakresie kompetencji społecznych i poznawczych jest stosowanie przez pracowników w codziennych czynnościach zawodowych kompetencji poznawczych i społecznych nabytych i rozwiniętych podczas szkolenia.

Skip to content